• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Fairlo, max 100000kr

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Maddc1ty

Viktig medlem
Poäng: 102
Blev medlem
24 Maj 2021
Meddelanden
57
Mottagna reaktioner
27
Poäng
102
Vill tillägga att ja jag har betalat men: dragningarna har ibland misslyckats deras Aoutogiro. Har då swishat in betalningen, nån dag sent?! Så betalat ja exemplariskt nej. Extra amorterat ja, men bara Upp till ett belopp som sedan direkt gått att ta ut. ( bor ensam, ingen ungdom längre men.., bra inkomst - ja. Storstad ja förort ja hyresrätt ja .Förstår ej själv att höjning var möjligt men det måste ju finnas faktorer ?
Tror du helt klart har en poäng att det verkar som att Fairlo tar många parametrar i sin beräkning, inte som de traditionella långivarna som enbart går på upplysningen. Tror att dem främst utgår från sin egna score utifrån de kriterier du uppger men att de i vissa fall (om deras egna score ej räcker) även numera kollar bisnode för fler belopp än bara 100k..
 

Maria N

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 597
Blev medlem
11 Juni 2021
Meddelanden
1 041
Mottagna reaktioner
558
Poäng
597
Spelar det någon roll för Fairlo om man konstant nyttjat krediten till fullo när man ansöker om höjning efter 3 inbetalningar?
eller går dem enbart på sin interna score upp till 50.000?
 

123 på det fjärde

Viktig medlem
Poäng: 61
Blev medlem
12 Augusti 2021
Meddelanden
59
Mottagna reaktioner
15
Poäng
61
Ingen erfarenhet tyvärr gått dryga halvåret mellan mina sökningar... men alltid varit Max utnyttjat när jag sökt om utökning (kanske typ 700 kr kvar....)Från 10-50 och från 50-100.
 

123 på det fjärde

Viktig medlem
Poäng: 61
Blev medlem
12 Augusti 2021
Meddelanden
59
Mottagna reaktioner
15
Poäng
61
Tyvärr haft trygg som tar bisnode i tid och otid så .....måååånga förfrågningar. Varit dålig på att hålla bisnode ren från förfrågningar tyvärr.....
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp